Skip to content

Vad betyder kaffe för kundupplevelsen?

Vi genomför nu en studie om kanske en av de viktigaste resurserna på varje företag – kaffe! Vad betyder kaffe på jobbet för dig? Och hur viktigt är det med kaffe som en del av er kundservice?
 
 
 

Beskrivning

Vi söker intervjupersoner från företag från olika branscher över hela landet. Vi vill förstå er verklighet bättre, vad betyder kaffe för just er? Och hur viktigt är det med kaffe som en del av er kundservice?

Syftet är att en genuin förståelse för vad kaffe betyder för svenska företag och därigenom kunna skapa en ännu bättre kaffelösning för både kunder och anställda.

Vi söker

Vi söker dig äger/driver en butik eller verksamhet där kaffe är en viktig del av er kundservice, tex när kunder väntar på sin tur, som en trevlig välkomsthälsning eller som en del i er kundupplevelse.

Vi erbjuder

Alla deltagare får ett presentkort på 1000  kronor som tack för sitt deltagande.

Praktisk information

Intervjuerna genomförs online under v 4 och 5. 

Intervjuerna genomförs online via Zoom. Intervjun tar 60 minuter att genomföra och du kan själv välja en dag och tid som passar just dig.

 

Status:

Rekrytering pågår!

Format:
Djupintervjuer online (Zoom.)

Genomförs:
V. 4 och 5 2023. 

Author

Johan Jyrwall

Key Account, Partner
 

Johan have a solid track record in delivering insights for over 20 years for clients, domestic and international.

 

Johan is an experienced researcher, entrepreneur, and project manager.